چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین آمار کرونا در ایران و استان بوشهر؛
فکرشهر: با فوت ۵ بیمار کرونایی دیگر تعداد جان باختگان این بیماری در استان بوشهر به ۱۰۹۴ نفر رسید...
کد خبر: ۸۸۶۸۱
چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۶:۱۰

فکرشهر: با فوت ۵ بیمار کرونایی دیگر تعداد جان باختگان این بیماری در استان بوشهر به ۱۰۹۴ نفر رسید.

به گزارش فکرشهر، دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان امروز ۳۲۰ نفر است.

دکتر سعید کشمیری افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۸۴ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی استان بستری شده‌اند که ابتلای ۳۹ نفر از آن‌ها به کرونا قطعی است.

وی با اشاره به کاهش تعداد بیماران بستری در بخش‌های ویژه کرونا افزود: در زمان حاضر ۳۸ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه هستند که ۱۵ نفرشان در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان با اشاره به فوت ۵ بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته گفت: ۳ آقا با ۸۳، ۸۲ و ۶۴ سال سن با سابقه بیماری قلبی، فشارخون و دیابت و ۲ خانم با ۷۴ و ۶۲ سال سن با سابقه بیماری کلیوی، قلبی و دیابت امروز فوت کردند.

دکتر کشمیری عنوان کرد: تعداد مبتلایان شناسایی شده کرونا در استان تا کنون ۳۹ هزار و ۱۱۶ نفر و تعداد جان باختگان هزار و ۹۴ نفر بوده است.

به گزارش فکرشهر، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: با فوت ۳۶۶ نفر دیگر از هموطنان مبتلا به کووید۱۹ در شبانه روز گذشته تعداد جان باختگان این بیماری در ایران به ۷۵ هزار و ۹۳۴ نفر رسید.

مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز چهارشنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد: از دیروز تا امروز (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۶ هزار و ۴۰۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۲۵۲ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به دو میلیون و ۷۰۷ هزار و ۷۶۱ نفر رسید.

 وزارت بهداشت در این اطلاعیه افزود: تاکنون دو میلیون ۱۶۲ هزار و ۸۷ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. پنج هزار و ۵۰۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ نیز در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند و ۱۷ میلیون و ۴۸۰ هزار و ۳۳۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر